Apklausos

Aptarnavimo kokybės vertinimas

* Kaip vertintumėte pirminį informacijos suteikimą (telefonu, atvykus, raštu) ir nukreipimą pas atsakingą darbuotoją?
  • Jūsų įvertinimas:
    Labai neigiamaiLabai teigiamai
* Ar Jūs esate patenkintas LAGK suteiktų paslaugų rezultatais, t. y. pateikta informacija, dokumentų tvarkymo operatyvumu, reagavimu į prašymą ar skundą?
  • Jūsų įvertinimas:
    Labai neigiamaiLabai teigiamai
* Ar Jums rūpimi klausimai buvo išspręsti kvalifikuotai?
* Ar naudojatės LAGK interneto svetainėje http://lagk.lrv.lt/ skelbiama informacija?
* Kaip vertinate LAGK interneto svetainėje http://lagk.lrv.lt/ teikiamos informacijos naudingumą ir išsamumą?
  • Jūsų įvertinimas:
    Labai neigiamaiLabai teigiamai
* Kam atstovaujate?