Apklausos

Aptarnavimo kokybės vertinimas

* Kur sužinojote apie LAGK veiklą, teikiamas paslaugas?
Kita
* Kokiu būdu kreipėtės į LAGK dėl paslaugų suteikimo?
* Kaip vertintumėte pirminį informacijos suteikimą (telefonu, atvykus, raštu) ir nukreipimą pas atsakingą darbuotoją?
  • Jūsų įvertinimas:
    Labai neigiamaiLabai teigiamai
* Priežastis, dėl kurios kreipėtės į LAGK?
Kita
* Ar Jūs esate patenkintas LAGK suteiktų paslaugų rezultatais, t. y. pateikta informacija, dokumentų tvarkymo operatyvumu, reagavimu į prašymą ar skundą?
  • Jūsų įvertinimas:
    Labai neigiamaiLabai teigiamai
* Ar Jums rūpimi klausimai buvo išspręsti kvalifikuotai?
Pakomentuokite:
* Ar naudojatės LAGK interneto svetainėje http://lagk.lrv.lt/ skelbiama informacija?
* Kaip vertinate LAGK interneto svetainėje http://lagk.lrv.lt/ teikiamos informacijos naudingumą ir išsamumą?
  • Jūsų įvertinimas:
    Labai neigiamaiLabai teigiamai
* Jūsų pastabos ir pasiūlymai:
* Kam atstovaujate?