FUNKCIJOS
1. organizuoja pasiruošimą Komisijos posėdžiams, techniškai juos aptarnauja, užtikrina Komisijos posėdžių garso įrašų darymą ir jų išsaugojimą;
2. protokoluoja Komisijos posėdžius, rengia Komisijos posėdžių garso įrašų informacines pažymas;
3. priima, tvarko, apskaito ir saugo Lietuvos administracinių ginčų komisijoje išnagrinėtų skundų bylas, perduoda bylas laikinai naudoti kitoms institucijoms (teismams) ir priima jas grąžinus;
4. organizuoja įsiteisėjusių sprendimų vykdymą;
5. tikrina, ar Komisijos sprendimai nuasmeninti, kaupia nuasmenintus Komisijos sprendimus, nustatyta tvarka teikia nuasmenintus procesinius dokumentus Komisijos interneto svetainės administratoriui;
6. dalyvauja asmenims susipažįstant su bylų medžiaga;
7. tvirtina procesinių ir kitų dokumentų kopijas;
8. pavaduoja vyriausiąjį specialistą, atsakingą už asmenų aptarnavimą ir dokumentų registravimą, jam nesant darbe;
9. formuoja bylas bei jose kaupia, sistemina, saugo dokumentus, susijusius su šios pareigybės funkcijų vykdymu pagal patvirtintą dokumentacijos planą, ruošia jas archyviniam saugojimui arba naikinimui ir teisės aktų nustatyta tvarka bei terminais perduoda už dokumentų saugojimą atsakingam darbuotojui;
10. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį);
2. žinoti Lietuvos Respublikos viešojo administravimo sistemą;
3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, ikiteisminį ginčų nagrinėjimą, asmenų aptarnavimą, dokumentų rengimą, apskaitą, tvarkymą ir saugojimą;
4. mokėti dirbti kompiuterius Microsoft Office programiniu paketu;
5. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, įžvelgti problemas, jas įvertinti, siūlyti motyvuotus problemų sprendimo būdus, rengti išvadas.