FUNKCIJOS
1. padeda organizuoti Komisijos pirmininko darbą: derina asmenų priėmimo laiką, koordinuoja Komisijos pirmininko rengiamus pasitarimus, informuoja apie juos pasitarimų dalyvius;
2. registruoja Komisijoje gautus, parengtus ir siunčiamus dokumentus;
3. priima gautą korespondenciją, perduoda ją Komisijos pirmininkui ar įgaliotam asmeniui rezoliucijai įrašyti;
4. paskirsto Komisijos pirmininko, ar jo įgalioto asmens, pasirašytus ar su įrašytomis rezoliucijomis dokumentus atsakingiems asmenims;
5. tvarko gaunamų ir siunčiamų dokumentų apskaitą ir teikia informaciją Skyriaus vedėjui šiais klausimais;
6. tvirtina dokumentų kopijas, nuorašus, išrašus;
7. analizuoja ir apibendrina Komisijos priimtų sprendimų vykdymą ir apskundimą administraciniam teismui, apibendrina statistinius duomenis ir teikia juos Skyriaus vedėjui;
8. aptarnauja asmenis, atvykusius Komisiją, taip pat besikreipiančius telefonu, ar el. paštu, pagal kompetenciją juos konsultuoja;
9. tikrina Komisijos veiklai aktualią informaciją teismų informacinėje sistemoje LITEKO;
10. administruoja dokumentų valdymo sistemą „Kontora“;
11. pagal kompetenciją nagrinėja asmenų prašymus ir skundus, siūlo šių prašymų ir skundų sprendimo būdus;
12. formuoja bylas bei jose kaupia, sistemina, saugo dokumentus, susijusius su šios pareigybės funkcijų vykdymu pagal patvirtintą Komisijos dokumentacijos planą, ruošia jas archyviniam saugojimui arba naikinimui ir teisės aktų nustatyta tvarka bei terminais perduoda už archyvo tvarkymą atsakingam asmeniui;
13. pavaduoja posėdžių sekretorių jam nesant darbe;
14. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį);
2. turėti ne mažiau kaip 1 metų darbo patirtį asmenų aptarnavimo ir dokumentų tvarkymo, apskaitos bei saugojimo srityse;
3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančius viešąjį administravimą, ikiteisminį ginčų nagrinėjimą, asmenų aptarnavimą, dokumentų rengimą, tvarkymą, apskaitą ir saugojimą;
4. Mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;
5. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, įžvelgti problemas, jas įvertinti, siūlyti motyvuotus problemų sprendimo būdus, rengti išvadas.