FUNKCIJOS
1. rengia ir derina konkretaus viešojo pirkimo dokumentus;
2. apdoroja su viešaisiais pirkimais susijusią informaciją;
3. vertina tiekėjų pateiktus viešųjų pirkimų dokumentus;
4. rengia ir teikia informaciją Skyriaus vedėjui su viešaisiais pirkimais susijusiais klausimais;
6. rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo;
7. rengia ir teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui su viešaisiais pirkimais susijusiais klausimais;
8. planuoja viešuosius pirkimus, rengia su jų planavimu susijusius dokumentus;
9. rengia ir nustatyta tvarka derina Komisijos vardu sudaromas sutartis, kontroliuoja sudarytų sutarčių vykdymą;
10. bendradarbiauja su kitomis už viešuosius pirkimus atsakingomis institucijomis;
11. vykdo vidaus kontrolę pagal Skyriaus vedėjo pavestas funkcijas;
12. priima Lietuvos administracinių ginčų komisijos trumpo saugojimo bylas, jas sutvarko, apskaito ir saugo iki pasibaigs nustatytas jų saugojimo terminas;
13. formuoja bylas bei jose kaupia, sistemina, saugo dokumentus, susijusius su šios pareigybės funkcijų vykdymu pagal patvirtintą dokumentacijos planą, ruošia jas archyviniam saugojimui arba naikinimui ir teisės aktų nustatyta tvarka bei terminais perduoda už dokumentų saugojimą atsakingam darbuotojui;
14. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą (bakalauro kvalifikaciniu laipsnį);
2. turėti ne mažiau kaip 1 metų darbo patirtį viešųjų pirkimų srityje;
3. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, ikiteisminį ir teisminį administracinių ginčų nagrinėjimą, viešuosius pirkimus, valstybės ir savivaldybių turto valdymą, naudojimą ir disponavimą juo, dokumentų tvarkymą, apskaitą ir naikinimą;
4. Išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles, mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu.
5. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, įžvelgti problemas, jas įvertinti, siūlyti motyvuotus problemų sprendimo būdus, rengti išvadas.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
5.Šias pareigas einantis darbuotojas atlieka šias funkcijas:
5.1. rengia ir derina konkretaus viešojo pirkimo dokumentus;
5.2. apdoroja su viešaisiais pirkimais susijusią informaciją;
5.3. vertina tiekėjų pateiktus viešųjų pirkimų dokumentus;
5.4. rengia ir teikia informaciją Skyriaus vedėjui su viešaisiais pirkimais susijusiais klausimais;
5.6. rengia teisės aktų projektus ir kitus dokumentus dėl viešųjų pirkimų organizavimo ir vykdymo;
5.7. rengia ir teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjui su viešaisiais pirkimais susijusiais klausimais;
5.8. planuoja viešuosius pirkimus, rengia su jų planavimu susijusius dokumentus;
5.9. rengia ir nustatyta tvarka derina Komisijos vardu sudaromas sutartis, kontroliuoja sudarytų sutarčių vykdymą;
5.10. bendradarbiauja su kitomis už viešuosius pirkimus atsakingomis institucijomis;
5.11. vykdo vidaus kontrolę pagal Skyriaus vedėjo pavestas funkcijas;
5.12. priima Lietuvos administracinių ginčų komisijos trumpo saugojimo bylas, jas sutvarko, apskaito ir saugo iki pasibaigs nustatytas jų saugojimo terminas;
5.13. formuoja bylas bei jose kaupia, sistemina, saugo dokumentus, susijusius su šios pareigybės funkcijų vykdymu pagal patvirtintą dokumentacijos planą, ruošia jas archyviniam saugojimui arba naikinimui ir teisės aktų nustatyta tvarka bei terminais perduoda už dokumentų saugojimą atsakingam darbuotojui;
5.14. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus.