FUNKCIJOS
1. tvarko ir kontroliuoja gaunamų ir siunčiamų dokumentų apskaitą ir informaciją šiais klausimais teikia Skyriaus vedėjui bei Komisijos pirmininko pavaduotojui teritoriniame padalinyje;
2. registruoja ir tvarko gautą ir siunčiamą korespondenciją, perduoda gautą korespondenciją Komisijos pirmininko pavaduotojui teritoriniame padalinyje, gautus dokumentus paskirsto Komisijos teritorinio padalinio darbuotojams, rengia unifikuotas dokumentų formas;
3. tvirtina dokumentų kopijas, nuorašus, išrašus;
4. analizuoja ir apibendrina Komisijos priimtų sprendimų vykdymą ir apskundimą apygardos administraciniam teismui, kaupia statistinius duomenis, kurių reikia Komisijos veiklos ataskaitai parengti;
5. tikrina, ar Komisijos sprendimai nuasmeninti, kaupia nuasmenintus Komisijos sprendimus, nustatyta tvarka teikia nuasmenintus procesinius dokumentus Komisijos interneto svetainės administratoriui;
6. padeda kontroliuojant materialinių vertybių apskaitą, jų likučius, dalyvauja atliekant inventorizaciją;
7. aptarnauja asmenis, atvykusius Komisiją, taip pat besikreipiančius telefonu, ar el. paštu, pagal kompetenciją juos konsultuoja;
8. pagal kompetenciją nagrinėja pareiškėjų prašymus, apie juos informuoja Komisijos pirmininko pavaduotoją teritoriniame padalinyje bei siūlo šių prašymų sprendimo būdą;
9. dalyvauja vykdant susipažinimo su bylos medžiaga procesą;
10. formuoja bylas bei jose kaupia, sistemina, saugo dokumentus, susijusius su šios pareigybės funkcijų vykdymu pagal patvirtintą Komisijos dokumentacijos planą, ruošia jas archyviniam saugojimui arba naikinimui ir teisės aktų nustatyta tvarka bei terminais perduoda už archyvo tvarkymą atsakingam asmeniui
11. priima, tvarko, apskaito ir saugo Lietuvos administracinių ginčų komisijos teritoriniuose padaliniuose išnagrinėtų skundų bylas (trumpai saugomas bylas), perduoda bylas laikinai naudoti kitoms institucijoms (teismams) ir priima jas grąžinus;
12. vykdo posėdžių sekretoriaus funkcijas;
13. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą (bakalauro kvalifikacinį laipsnį);
2. turėti ne mažiau kaip 1 metų darbo patirtį asmenų aptarnavimo ir dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos bei saugojimo srityse;
3. žinoti Lietuvos valstybės viešojo administravimo sistemą;
4. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, ikiteisminį administracinių ginčų nagrinėjimą, asmenų aptarnavimą, dokumentų rengimą, tvarkymą, apskaitą ir saugojimą;
5. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;
6. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, įžvelgti problemas, jas įvertinti, siūlyti motyvuotus problemų sprendimo būdus, rengti išvadas.