FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis vyriausiasis specialistas vykdo šias funkcijas:
1. Registruoja dokumentus Dokumentų valdymo bendrojoje informacinėje sistemoje (toliau – DBSIS), kuria vienarūšes bylas;
2. elektroniniu būdu gautus ir užregistruotus dokumentus atspausdina, jei jie turi būti saugomi popierine forma;
3. kopijuoja, skenuoja, skaitmenina dokumentus, tvirtina dokumentų kopijas;
4. pagal gautą užregistruotą skundą (prašymą) suformuoja bylą (užveda bylos kortelę, susieja ryšiais su pirminiais ar iniciatyviniais dokumentais) ir perduoda suformuotą administracinių ginčų bylą komisijos nariui, paskirtam pranešėju byloje;
5. užbaigia sutvarkyti išnagrinėto skundo (prašymo) dokumentų bylą ir perduoda už dokumentų saugojimą atsakingam darbuotojui;
6. rengia apskaitos dokumentų (dokumentacijos plano, dokumentacijos plano papildymų sąrašo, dokumentų naikinimo akto, bylų apyrašų sąrašo, bylų apyrašo ir jo tęsinio) projektus bei Elektroninio archyvo informacinės sistemos (toliau – EAIS) priemonėmis teikia juos derinti tam valstybės archyvui, kuriam dokumentai perduodami toliau saugoti;
7. priima saugoti Komisijoje sudarytas ilgo ir nuolatinio saugojimo dokumentų bylas, jas tvarko ir apskaito bei perduoda saugoti valstybės archyvui;
8. dalyvauja atrenkant dokumentus naikinti ir vykdo jų naikinimo priežiūrą;
9. parengia ir perduoda dokumentus pašto įstaigai išsiųsti bei paima gautas siuntas iš Komisijos pašto dėžutės;
10. atlieka Komisijos posėdžio sekretoriaus funkcijas;
11. įsiteisėjusio Komisijos sprendimo patvirtintą kopiją su žyma „Įsiteisėjęs, vykdyti“ išsiunčia bylos šalims;
12. pagal kompetenciją aiškiai ir tiksliai suteikia informaciją interesantams;
13. pavaduoja Skyriaus vyriausiąjį specialistą, kurio pareigybė pagal Lietuvos administracinių ginčų komisijos pirmininko 2024 m. sausio 2 d. įsakymą Nr. 1VE-1 „Dėl Darbo apmokėjimo sistemos nustatymo“ (įsakymas pakeistas 2024-01-15 įsakymu Nr. 1VE-4) priskiriama 1 pakopai;
14. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus.
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
2. būti susipažinusiam su teisės aktais, reglamentuojančiais dokumentų rengimą, tvarkymą, apskaitą ir saugojimą, asmenų aptarnavimą, procesinius Komisijos veiklos klausimus;
3. būti susipažinusiam su elektronine dokumentų valdymo sistema;
4. mokėti dirbti kompiuteriu Microsoft Office programiniu paketu;
5. mokėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, įžvelgti problemas, jas įvertinti, siūlyti motyvuotus problemų sprendimo būdus, rengti išvadas.